Celem tego posta są moje ogólne przemyślenia i pomysły dotyczące Raptorów 350, które kupiłem i konserwowałem. Chciałbym również przeprowadzić dyskusję na temat kilku gorących tematów dotyczących Raptorów 350, co działa, a co nie w odniesieniu do posiadania i pracy nad 350-tkami.
Kupuję Raptory 350 z kilku powodów, ale głównie ze względu na niezawodność i prostotę w porównaniu do 660 i 700. Plus 350-tki są dla mnie wystarczająco szybkie. Nazywam 350-tki Hondą Civic ATV, łatwe w obsłudze, łatwe do zdobycia części, łatwe w prowadzeniu i niedrogie.
Po pierwsze, historia. Posiadałem cztery 350-tki. Z wielu powodów kupiłem i sprzedałem moje 350-tki, a czwarty jest tym, czego zawsze chciałem. Edycja specjalna z 2007 roku, biała i niebieska, karbonowa rama. Bardzo biały i bardzo czysty, z 15 godzinami pracy, kiedy go dostałem. Mam cały proces, który przechodzę, aby je sprawdzić przed sezonem jazdy i upewnić się, że działają zgodnie ze specyfikacjami fabrycznymi, a także są bezpieczne. Zasadniczo przechodzę przez cały motocykl, aby go sprawdzić i wymienić to, co jest potrzebne.
Oto krótka lista:
1. Dokładnie wyczyść cały motocykl
2. Wyczyść gaźnik i dyszę fabryczną, jeśli nie ma żadnych modyfikacji. Tak, możesz wyczyścić i potwierdzić, że dysze mają rozmiary fabryczne. Nic nie jest gorsze niż źle działający Raptor, tylko po to, by dowiedzieć się, że dysze zostały źle zainstalowane lub zatkane lub cokolwiek. Kilka moich Raptorów miało nieprawidłowe dysze lub zatkane dysze lub brudne gaźniki. Remont gaźnika nie jest trudny, ale nie ma jasnych instrukcji. Więc musisz pogrzebać.
3. Przeglądam instrukcję obsługi i instrukcję serwisową, aby zobaczyć, jak należy regulować rzeczy po początkowym docieraniu
4. Reguluję zawory dolotowe i wylotowe do minimalnych specyfikacji. Moje silniki 350-tki działają SUPER cicho z niewielkim tykaniem lub hałasem silnika.
5. Zmieniam olej i filtry oleju i sprawdzam sitko na dole. I CZŁOWIEKU, to udręka, aby zmienić olej w 350-tkach. Sprężyna na dole! Nic dziwnego, że ludzie zrywają korek spustowy oleju. Sprężyna utrudnia ponowne włożenie korka do dna obudowy. Ponadto filtr oleju jest dziwny, ponieważ filtr jest wciśnięty między obudowę filtra oleju a pokrywę... co oznacza, że kiedy przykręcasz pokrywę filtra oleju od zewnątrz, zabezpiecza ona filtr oleju w środku, co wydaje się dziwne. Po prostu nie czuje się jak normalna jakość Yamahy.
6. Sprawdzam rozrząd i napięcie łańcucha rozrządu oraz sprawdzam i resetuję rzeczywisty napinacz.
7. Czyszczę łańcuch i koła napędowe i smaruję je.
8. Czyszczę i poleruję soczewki reflektorów, aby wyglądały jak nowe.
9. Sprawdzam hamulce i reguluję linki oraz sprawdzam klocki hamulcowe i tarcze hamulcowe oraz poziom płynu hamulcowego.
10. Sprawdzam wszelkie modyfikacje od poprzednich właścicieli, aby upewnić się, że zostały wykonane prawidłowo i niczego nie uszkadzają. Również wydechy typu slip-on i inne rzeczy wymagają ponownego dyszowania, więc musisz upewnić się, że wszystkie modyfikacje nie uszkadzają niczego innego.
11. Sprawdzam wszystkie śruby i śruby mocujące kierownicę, aby upewnić się, że są prawidłowo dokręcone i bezpieczne
12. Sprawdzam napięcie akumulatora, bezpieczniki i napięcie statora pod kątem prawidłowego działania układu elektrycznego
13. Sprawdzam amortyzatory i dostosowuję je do swoich preferencji
14. Odczytuję świecę zapłonową po kilku jazdach, aby określić ustawienie mieszanki i warunki pracy wewnątrz cylindra
15. Smaruję i smaruję wszystkie miejsca podwozia
16. Regulacja dźwigni sprzęgła i ocena stanu sprzęgła
Krótkie wskazówki dotyczące zakupu Raptor 350
========================================
Jest wiele rzeczy, które sprawdzam, kiedy kupuję 350-tkę, ale masz tylko tyle czasu. Nazywam to „Podstawową kontrolą sprzedaży Raptor 350”. Zasadniczo oglądasz motocykl i sprawdzasz rzeczy, uruchamiasz go, słuchasz silnika, zasadniczo sprawdzasz go najlepiej jak potrafisz. Jeśli spędzisz 60 minut LUB DŁUŻEJ rozmawiając ze sprzedawcą i sprawdzając Raptora, sprzedawca często myśli, że jesteś odsprzedawcą lub dealerem próbującym kupić używane ATV (dowiedziałem się o tym na własnej skórze LOL).
Po zakupie Raptora sprawdzam cały motocykl w tym, co nazywam „Kontrolą działania i bezpieczeństwa Raptor 350”. Silniki wydają się dobrze znosić wiele nadużyć, więc jeśli znajdziesz 350-tkę z niską liczbą godzin, minimalnym zużyciem i dobrym olejem (olej do właściwego poziomu, wygląda na nowy, pachnie nowym i nie jest super śmierdzącym starym olejem ani nie pachnie benzyną), istnieje duża szansa, że dostaniesz ŚWIETNY quad za 1800-3500 dolarów w zależności od czynników takich jak region, popyt, rynek, stan, użytkowanie, historia serwisowa, tytuł itp.
Pamiętaj, że powyższe to krótka lista rzeczy, które robię, kiedy kupuję Raptora, ale może mieć zastosowanie do KAŻDEGO ATV, a nawet samochodu (posiadałem RÓWNIEŻ WIELE samochodów). Możesz nie mieć czasu ani zasobów, aby przetestować ciśnienie w cylindrze, gdy chcesz kupić Raptora lub ATV. I szczerze... powinienem... ale nie robię tego. Znajduję delikatnie używane Raptory od facetów, którzy zostawiają je w garażach, ponieważ chcieli jeździć swoimi 660 lub 700 bardziej. Jestem całkowicie zadowolony z 350-tek. Jak powiedziałem wcześniej, są wystarczająco szybkie dla moich potrzeb. Jestem starym facetem. Cóż, nie.
Wygląda na to, że większość problemów z 350-tkami koncentruje się wokół dostarczania paliwa. Zasadniczo od zbiornika przez gaźnik do dysz do zaworu dolotowego większość ludzi pracuje albo za ubogo, albo za bogato, albo coś jest zatkane wzdłuż ścieżki paliwa. Prowadzi to do strzałów z powrotem lub przegrzania (uboga mieszanka) lub trudności w uruchomieniu lub problemów z reakcją na przepustnicę przy średnim i otwartym gazie. Wynika to najczęściej ze zmiany czegoś w wydechu i nie zmiany układu powietrza lub paliwa, aby pasował do modyfikacji.
W każdym razie. Twoje przemyślenia są tutaj mile widziane. Ogólne pomysły lub zmiany, które wprowadziłeś w swojej 350-tce. Podzieliłbym to na osobne posty, ale jest ich zbyt wiele, aby je omówić. To tylko wszystkie rzeczy, które robię, kiedy dostaję 350-tkę, aby działała niesamowicie!
Jeżdżę na pustyni na południowym zachodzie, więc używam filtrów oleju Yamaha i oleju do sprzęgła mokrego 20w-40, ponieważ zawsze jest 50+ stopni, gdzie jeżdżę, a 350-tki wydają się działać gorąco.
Używam głównie czystych, standardowych 350-tek, ponieważ nie kupuję ich, aby je super modyfikować. Chcę niezawodnego quada do jazdy, a nie do pracy w każdy weekend. Chcę jeździć, a nie być mechanikiem ATV. Wprowadzam podstawowe zmiany. Jedną z nich może być wymiana żarówki reflektora z żarnika H6 na H6 LED. Nie chcę robić HID, ponieważ nie chcę martwić się o ciepło ani miejsce montażu statecznika. Mogę również zrobić tylne światło z żarnika na LED. Nie używam również iskrownika ani przegrody, jak niektórzy to nazywają, ale przegroda jest już w samej rurze wydechowej. Bez iskrownika ma ostrzejszy dźwięk, który kosztuje 0 dolarów, a większość nie musi ponownie dyszować gaźnika i nie powoduje to żadnych problemów z silnikiem. Niektórzy mówią, że szkodzi to zaworowi wydechowemu, ale niewiele osób to potwierdziło.
W każdym razie. Wszelkie przemyślenia na temat 350-tek są tutaj mile widziane.
Kupuję Raptory 350 z kilku powodów, ale głównie ze względu na niezawodność i prostotę w porównaniu do 660 i 700. Plus 350-tki są dla mnie wystarczająco szybkie. Nazywam 350-tki Hondą Civic ATV, łatwe w obsłudze, łatwe do zdobycia części, łatwe w prowadzeniu i niedrogie.
Po pierwsze, historia. Posiadałem cztery 350-tki. Z wielu powodów kupiłem i sprzedałem moje 350-tki, a czwarty jest tym, czego zawsze chciałem. Edycja specjalna z 2007 roku, biała i niebieska, karbonowa rama. Bardzo biały i bardzo czysty, z 15 godzinami pracy, kiedy go dostałem. Mam cały proces, który przechodzę, aby je sprawdzić przed sezonem jazdy i upewnić się, że działają zgodnie ze specyfikacjami fabrycznymi, a także są bezpieczne. Zasadniczo przechodzę przez cały motocykl, aby go sprawdzić i wymienić to, co jest potrzebne.
Oto krótka lista:
1. Dokładnie wyczyść cały motocykl
2. Wyczyść gaźnik i dyszę fabryczną, jeśli nie ma żadnych modyfikacji. Tak, możesz wyczyścić i potwierdzić, że dysze mają rozmiary fabryczne. Nic nie jest gorsze niż źle działający Raptor, tylko po to, by dowiedzieć się, że dysze zostały źle zainstalowane lub zatkane lub cokolwiek. Kilka moich Raptorów miało nieprawidłowe dysze lub zatkane dysze lub brudne gaźniki. Remont gaźnika nie jest trudny, ale nie ma jasnych instrukcji. Więc musisz pogrzebać.
3. Przeglądam instrukcję obsługi i instrukcję serwisową, aby zobaczyć, jak należy regulować rzeczy po początkowym docieraniu
4. Reguluję zawory dolotowe i wylotowe do minimalnych specyfikacji. Moje silniki 350-tki działają SUPER cicho z niewielkim tykaniem lub hałasem silnika.
5. Zmieniam olej i filtry oleju i sprawdzam sitko na dole. I CZŁOWIEKU, to udręka, aby zmienić olej w 350-tkach. Sprężyna na dole! Nic dziwnego, że ludzie zrywają korek spustowy oleju. Sprężyna utrudnia ponowne włożenie korka do dna obudowy. Ponadto filtr oleju jest dziwny, ponieważ filtr jest wciśnięty między obudowę filtra oleju a pokrywę... co oznacza, że kiedy przykręcasz pokrywę filtra oleju od zewnątrz, zabezpiecza ona filtr oleju w środku, co wydaje się dziwne. Po prostu nie czuje się jak normalna jakość Yamahy.
6. Sprawdzam rozrząd i napięcie łańcucha rozrządu oraz sprawdzam i resetuję rzeczywisty napinacz.
7. Czyszczę łańcuch i koła napędowe i smaruję je.
8. Czyszczę i poleruję soczewki reflektorów, aby wyglądały jak nowe.
9. Sprawdzam hamulce i reguluję linki oraz sprawdzam klocki hamulcowe i tarcze hamulcowe oraz poziom płynu hamulcowego.
10. Sprawdzam wszelkie modyfikacje od poprzednich właścicieli, aby upewnić się, że zostały wykonane prawidłowo i niczego nie uszkadzają. Również wydechy typu slip-on i inne rzeczy wymagają ponownego dyszowania, więc musisz upewnić się, że wszystkie modyfikacje nie uszkadzają niczego innego.
11. Sprawdzam wszystkie śruby i śruby mocujące kierownicę, aby upewnić się, że są prawidłowo dokręcone i bezpieczne
12. Sprawdzam napięcie akumulatora, bezpieczniki i napięcie statora pod kątem prawidłowego działania układu elektrycznego
13. Sprawdzam amortyzatory i dostosowuję je do swoich preferencji
14. Odczytuję świecę zapłonową po kilku jazdach, aby określić ustawienie mieszanki i warunki pracy wewnątrz cylindra
15. Smaruję i smaruję wszystkie miejsca podwozia
16. Regulacja dźwigni sprzęgła i ocena stanu sprzęgła
Krótkie wskazówki dotyczące zakupu Raptor 350
========================================
Jest wiele rzeczy, które sprawdzam, kiedy kupuję 350-tkę, ale masz tylko tyle czasu. Nazywam to „Podstawową kontrolą sprzedaży Raptor 350”. Zasadniczo oglądasz motocykl i sprawdzasz rzeczy, uruchamiasz go, słuchasz silnika, zasadniczo sprawdzasz go najlepiej jak potrafisz. Jeśli spędzisz 60 minut LUB DŁUŻEJ rozmawiając ze sprzedawcą i sprawdzając Raptora, sprzedawca często myśli, że jesteś odsprzedawcą lub dealerem próbującym kupić używane ATV (dowiedziałem się o tym na własnej skórze LOL).
Po zakupie Raptora sprawdzam cały motocykl w tym, co nazywam „Kontrolą działania i bezpieczeństwa Raptor 350”. Silniki wydają się dobrze znosić wiele nadużyć, więc jeśli znajdziesz 350-tkę z niską liczbą godzin, minimalnym zużyciem i dobrym olejem (olej do właściwego poziomu, wygląda na nowy, pachnie nowym i nie jest super śmierdzącym starym olejem ani nie pachnie benzyną), istnieje duża szansa, że dostaniesz ŚWIETNY quad za 1800-3500 dolarów w zależności od czynników takich jak region, popyt, rynek, stan, użytkowanie, historia serwisowa, tytuł itp.
Pamiętaj, że powyższe to krótka lista rzeczy, które robię, kiedy kupuję Raptora, ale może mieć zastosowanie do KAŻDEGO ATV, a nawet samochodu (posiadałem RÓWNIEŻ WIELE samochodów). Możesz nie mieć czasu ani zasobów, aby przetestować ciśnienie w cylindrze, gdy chcesz kupić Raptora lub ATV. I szczerze... powinienem... ale nie robię tego. Znajduję delikatnie używane Raptory od facetów, którzy zostawiają je w garażach, ponieważ chcieli jeździć swoimi 660 lub 700 bardziej. Jestem całkowicie zadowolony z 350-tek. Jak powiedziałem wcześniej, są wystarczająco szybkie dla moich potrzeb. Jestem starym facetem. Cóż, nie.
Wygląda na to, że większość problemów z 350-tkami koncentruje się wokół dostarczania paliwa. Zasadniczo od zbiornika przez gaźnik do dysz do zaworu dolotowego większość ludzi pracuje albo za ubogo, albo za bogato, albo coś jest zatkane wzdłuż ścieżki paliwa. Prowadzi to do strzałów z powrotem lub przegrzania (uboga mieszanka) lub trudności w uruchomieniu lub problemów z reakcją na przepustnicę przy średnim i otwartym gazie. Wynika to najczęściej ze zmiany czegoś w wydechu i nie zmiany układu powietrza lub paliwa, aby pasował do modyfikacji.
W każdym razie. Twoje przemyślenia są tutaj mile widziane. Ogólne pomysły lub zmiany, które wprowadziłeś w swojej 350-tce. Podzieliłbym to na osobne posty, ale jest ich zbyt wiele, aby je omówić. To tylko wszystkie rzeczy, które robię, kiedy dostaję 350-tkę, aby działała niesamowicie!
Jeżdżę na pustyni na południowym zachodzie, więc używam filtrów oleju Yamaha i oleju do sprzęgła mokrego 20w-40, ponieważ zawsze jest 50+ stopni, gdzie jeżdżę, a 350-tki wydają się działać gorąco.
Używam głównie czystych, standardowych 350-tek, ponieważ nie kupuję ich, aby je super modyfikować. Chcę niezawodnego quada do jazdy, a nie do pracy w każdy weekend. Chcę jeździć, a nie być mechanikiem ATV. Wprowadzam podstawowe zmiany. Jedną z nich może być wymiana żarówki reflektora z żarnika H6 na H6 LED. Nie chcę robić HID, ponieważ nie chcę martwić się o ciepło ani miejsce montażu statecznika. Mogę również zrobić tylne światło z żarnika na LED. Nie używam również iskrownika ani przegrody, jak niektórzy to nazywają, ale przegroda jest już w samej rurze wydechowej. Bez iskrownika ma ostrzejszy dźwięk, który kosztuje 0 dolarów, a większość nie musi ponownie dyszować gaźnika i nie powoduje to żadnych problemów z silnikiem. Niektórzy mówią, że szkodzi to zaworowi wydechowemu, ale niewiele osób to potwierdziło.
W każdym razie. Wszelkie przemyślenia na temat 350-tek są tutaj mile widziane.